Het dagelijkse beheer van gebouwen, installaties en beschikbare diensten brengt heel wat werk met zich mee en vereist een bepaalde kennis in de materie om een efficiënte werking te creëren tussen de verschillende diensten.
Vaak is er een moeizame communicatie en opvolging die te wijten is aan een gebrek van die kennis.
Dit lijdt vaak tot een te lange reactietijd, een onvoldoende aanpak van de problemen en een te hoge factuur voor de werken en dit zijn maar enkele voorbeelden.
Daar kan Faciltech zijn intrede doen in het verhaal en met de nodige support de communicatie en het uitvoeren van diensten optimaliseren waardoor er een veel efficiëntere workflow wordt gecreëerd.
DIENSTEN
* Ondersteuning binnen het algemeen gebouwbeheer.
* Contacten met de onderaannemers (afspraken, opvolging werken,...).
* Analyseren en naar waarde schatten van verkregen offertes.
* Evalueren van installaties en advies voor te nemen acties.
* Advies binnen het domein van de preventiedienst.
* Analyse en optimalisatie van de dagelijkse werking en workflow binnen bedrijven met duidelijke adviezen.
* Actief meedenken en aanbieden van oplossingen voor problemen die betrekking hebben op de aangeboden diensten.
*...